Usein kysyttyä

yksityisille

Usein kysyttyä

1. Miten voin toimittaa laitteeni huoltoon?

  • lähimmän valtuutetun jälleenmyyjän kautta (laitemerkistä riippuen)
  • suoraan SCF Huolto Oy:n toimipisteeseen Helsingissä, Salossa tai Tampereella
  • itse postilla huolellisesti pakattuna SCF Huolto Oy:n logistiikkakeskukseen Tampereella (lähetyskulut maksaa lähettäjä)

2. Jos puhelimeni on kastunut, kannattaako minun tuoda se huoltoon?

Voit kyllä toimittaa puhelimesi huoltoon. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Saatuasi kustannusarvion tiedoksesi, voit päättää korjataanko laite vai ei. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin).

3. Jos puhelimeni putoaa tai saa kolhun ja sen näyttö menee pimeäksi/rikki, kannattaako minun tuoda se huoltoon?

Voit kyllä toimittaa puhelimesi huoltoon. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Saatuasi kustannusarvion tiedoksesi, voit päättää korjataanko laite vai ei. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin).

4. Miten voin olla yhteydessä huoltoon?

Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen care(at)scfhuolto.fi

Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 9-17.

 

5. Voinko saada maksullisesta työstä alustavan kustannusarvion puhelimitse ennen kuin toimitan laitteen huoltoon?

Tutkimatta laitetta on valitettavasti vaikea arvioida, millaiset kustannukset laitteen korjaamisesta tulisi. Suosittelemmekin, että toimitat laitteesi meille tutkittavaksi. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Saatuasi kustannusarvion tiedoksesi, voit päättää korjataanko laite vai ei. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin).

6. Voinko tilata huollosta varaosia puhelimeeni?

Koska varastomme tilanne muuttuu nopeasti, varaosamyynti hoidetaan asiakaspalvelupisteissämme Helsingissä, Salossa tai Tampereella.
Emme siis ota vastaan tilauksia puhelimitse tai sähköpostilla.
Mikäli varaosaa ei ole valmiina varastossamme, kun asioitte toimipisteessämme, tilaamme sen laitevalmistajalta edellyttäen, että laitevalmistaja voi toimittaa kyseisen osan. Tarkkaa toimitusaikaa emme valitettavasti voi arvioida.

7. Voinko tuoda teille laitteeni kierrätettäväksi?

Kyllä, voit tuoda hyvin palvelleen matkapuhelimesi tai mobiilituotteesi huoltopisteeseemme. Huolehdimme laitteen asianmukaisesta kierrätyksestä.