Voit kyllä toimittaa puhelimesi huoltoon. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Saatuasi kustannusarvion tiedoksesi, voit päättää korjataanko laite vai ei. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin).
Voit kyllä toimittaa puhelimesi huoltoon. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Saatuasi kustannusarvion tiedoksesi, voit päättää korjataanko laite vai ei. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin).
Voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen care(at)scfhuolto.fi
Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 9-17.
Tutkimatta laitetta on valitettavasti vaikea arvioida, millaiset kustannukset laitteen korjaamisesta tulisi. Suosittelemmekin, että toimitat laitteesi meille tutkittavaksi. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Saatuasi kustannusarvion tiedoksesi, voit päättää korjataanko laite vai ei. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin).
Koska varastomme tilanne muuttuu nopeasti, varaosamyynti hoidetaan asiakaspalvelupisteissämme Helsingissä, Salossa tai Tampereella.
Emme siis ota vastaan tilauksia puhelimitse tai sähköpostilla.
Mikäli varaosaa ei ole valmiina varastossamme, kun asioitte toimipisteessämme, tilaamme sen laitevalmistajalta edellyttäen, että laitevalmistaja voi toimittaa kyseisen osan. Tarkkaa toimitusaikaa emme valitettavasti voi arvioida.
Kyllä, voit tuoda hyvin palvelleen matkapuhelimesi tai mobiilituotteesi huoltopisteeseemme. Huolehdimme laitteen asianmukaisesta kierrätyksestä.